Thursday 1 April 2010

servire englezeasca....

Ieri, la barclay, ne-a zis ca nu ne poate face account standard, ca nu o lasa sistemul. ca ea vrea, si sistemul nu si nu. dar sa completam niste hirtii , le trimitem la leeds, si poate aproba eu contul minimal. Deci, dupa 3 zile, aflam ca trebuia sa completez o hirtie de fapt, ca ei nu pot face nimic...
de 1 aprilie, am incercat sa ii pacalesc, cu o noua tura la banci...
la royal bank of scotland au fost f amabili, au vrut sa imi dea si cafea, dupa care sa imi spuna ca trebuie sa merg la centrul de imigratii pt viza de sedere, desi romanii au drept de a sta in anglia...
la alliance leicester mi-au zis ca nu au formulare, si sa vin saptamina viitoare...
la halifax, mi-au dat un formular de completat si vedem saptamina viitoare..pare interesant, l-a facut Denisa online, sa vedem ce o fi...
la natwest, am dat de un negru care imi cerea permis de munca..cand i-am zis ca nu pot avea permis de munca fara card..s-a blocat si mi-a zis sa ma duc la barclay...
deci..inapoi la barclay, am pus formular cu copii certificate de ei ca fiind conforme, si am mers la posta sa il pun..la posta era inchis ca le picase curentul..deci am mers inca 2km pina la alta...unde l-am pus..si acum astept 10 zile pt un raspuns...
tara asta imi da senzatia ca e plina de oameni rauvoitori sau prosti...inca nu imi dau seama care e primul lor defect..sunt foarte .parsivi : iti zambesc in fata , iti spun ca ei vor sa te ajute dar stii calculatorul, sau orice alt ceva, se opune...
Sunt mult mai lenesi ca romanii, azi erau aproape in vacanta de pasti, se misca lent si calm..aa.. si canta ca timpitii..3 functionari la banca am auzit azi lalaind, plus cativa pe strada...

No comments: