Thursday 15 April 2010

Avansam?

Aseara a mai avansat treaba..pe mine m-a sunat unu de la o agentie sa avem o intilnire, pe Denisa altii. Ea a plecat de dimineatza, eu am intilnirea la 1. Macar avem ocupatie, asa cum ne facusem planuri, vom vedea ce se concretizeaza...
Am fost si la banca, unde un alt prost imi zice ca ei nu imi certifica actele ca nu sunt clientul bancii...cand ii zic ca au facut asta acum 2 saptamini imi arunca o privire plina de 'cuvinte dulci' si isi misca fundul. Dupa 20 de minute apare cu o stampila suplimentara pusa pe vechile copii si imi zice ca e ok si e suficienta...Am incercat sa ii zic sa faca alte copii, una din stampile era un pic stearsa, dar nu am mai putut sa il scot din ale lui "E suficient atat, trimiteti asa". Am trimis, acum mai astept 10-15 zile sa vedem de ce ma mai refuza....
La intoarcere am vrut sa imi iau un hamburger, dar nu am avut noroc..putorile astea inainte de 11 nu apar la servici. Noroc ca mai am ceva prin frigider...

No comments: