Wednesday 28 April 2010

Englezii sunt idioti, prosti si cretini


Sa incepem cu noi aventuri in tara in care s-a rasturnat carul de... Dupa cum stiti,vineri am primit parola pt contul bancar online si confirmarea ca putem intra pe site-ul de banking si face plati.Sambata si respectiv luni am primit cardul, respectiv pinul. Luni am fost la banca , am depus niste bani, am activat cardul, totul parea minunat. Luni pe la 5 suna unul de la banca, dar pentru ca eram pe strada si nu ne auzea, a zis ca suna el a doua zi. Nu a mai sunat. Luni am incercat sa mut niste bani, imi dadea eroare. Marti am incercat din nou (pe principiul lasa pe miine ca poate merge) si intr-adevar, eroarea se schimbase :) O primeam cativa pasi mai incolo...Incerc peste 1 ora sa intru din nou, imi spune ca am contul suspendat si sa sun la un numar de telefon afisat. Sun , astia imi zic ca nu au ce sa faca si sa ma duc la ghiseu. Azi am fost la ghiseu, unde, surpriza, aia imi spun ca nu au ce sa faca si sa astept sa primesc o scrisoare in care va fi un numar de telefon la care sa sun. Deci, daca aveam un pic de incredere in idiotii astia si lasam banii la banca, asa cum se face intr-o tara civilizata, o saptamana aveam banii blocati si muream de foame - pina primeam scrisoarea. Bine, ca nu stiu daca primesc scrisoarea ca eu intr-o saptamina cred ca plec si la cum se misca posta britanica... Nu-i asa ca iti vine sa le urezi sa-si rupa Beckam piciorul (nu ca ar fi mare fotbalist, oricum nu au asa ceva) sau sa il primeasca pe Boc 4 ani prim ministru? Pai io cred ca de asta s-a suparat Bin Laden pe ei, o fi avut cont la Halifax...
Macar la sfarsit i-am zis lu consiliera aia citeva (oarecum civilizat sa nu ma cert cu bodyguardul). Nu am inteles niciodata de ce sa stam cu capul plecat asa cum am vazut la multi pe aici (nu si la britanicii nascuti aici, care-i injura pe toti), pina la urma sunt niste drepturi normale si macar sa le strici si tu lor ziua...
Si o poza edificatoare, sa nu mai ziceti de Vanghelie ca e prost, doar ca si-a facut educatia la Londra...(pentru necunoscatori, primarul 'care este' al sectiorului 5 vopseste blocurile in acelasi stil multicolor...)

3 comments:

Unknown said...

deci ii au si ei pe ai lor...
n'au motivat in nici un fel suspendarea contului? tare's curios.

bp said...

Nu aveau nici un motiv sa suspende contul (poate doar daca nu le placea conexiunea prin modem pe care o am) Motivare nu am primit de nici un fel si nici nu stiu de la cine, ca astea la ghisee sunt puse acolo sa pasca iarba care creste, ca oricum ei/ele nu inteleg niciodata nimic si au tot felul de replici: "waw da oare de ce, ca trebuia sa mearga?"

Anonymous said...

sunt prosti de bubuie englezii:retardati,drogati,idioti,nespalati,perversi. Nu am cuvite.