Tuesday 13 April 2010

walking....

Am hotarit sa incercam si alte cai pt job, ca pe net e mai greu. De exemplu mers pe strada, vazut afise, citit ziare. Asa ca azi am fost la o plimbare. Am vazut centrul financiar. Turnul Londrei, Podul Londrei, Cladirea in forma de glont, Muzeul bancii angliei, alte cladiri de sticla. In zona asta erau mai multi englezi, cam toti la costum. Asta nu ii impiedica la ora mesei sa stea pe scarile cladirii sau pe iarba in parc la soare. masa, vorba.
In muzeu am avut in mana un lingou de aur, cam 13kg avea. Mie mi s-a parut ciudat ca ma lasa sa il ating, dar daca ziceau ei ca e aur..asa o fi fost. Oricum, era protejat in niste cutii de sticla, camere, bagai doar mina printr-un spatiu, am incercat sa-l zgirii dar nimic :). Astia nu cereau donatii, ca fiind banca angliei isi tipareau singuri daca aveau chef. In schimb, securitatea era mai mare decat la British Museum.
Si daca tot am avut in mina un lingou de aur, ca sa nu ne mustre constiinta am vizitat si o catedrala ca sa ne spalam de pacate: Southwark cea mai veche catedrala gotica din Londra, de acum 1400 de ani.
http://cathedral.southwark.anglican.org/
am luat un ziar de anunturi, la joburi nu are nimic, dar erau vreo 30 de anunturi de man looking for man..daca e cineva interesat ..:)
Miine am o intilnire cu una pt job, dar am dubii ..mi-e cam neclar cu se ocupa agentia asta , ca ei zic ca ofera asistenta noilor veniti...ehh..macar facem discutii :)
am mancat niste sandwich-uri de la lantul Subway ..cam seci, fara sos, dar mincabile.

No comments: