Monday 26 April 2010

Camden


Denisa a primit cardul de la Halifax. Mai asteptam pinul :) Ii scriau astia ca si contul online e ok, asa ca dimineatza am mers sa punem niste bani pe el. Am vrut sa punem niste euro si sa ii transforme ei automat, dar era prea complicat pentru o banca, ne-au spus ca nu accepta decat lire, sa schimbam noi unde gasim. Am pus niste lire si seara am incercat sa platim cu el online. Bineinteles ca zice ca nu poate face tranzactia...O sa vedem miine poate merge, ca doar totul aici e 'tomorrow'
Apoi am fost la plimbare prin Camden. Zona aceasta are un potential mare si ar trebui promovata. Arhitectura e chiar nasoala, dar are un mare bazar. Este un fost targ de cai de la 1850 transformat in piatza, plin de statui cu cai, trasuri. In principiu are haine si suveniruri acum, la preturi de magazin, insa intr-o gama variata. Am intrat intr-un magazin f fain: Cyborg. Era pe 2 etaje, plin cu haine ce se vad interesant in discoteca, tricouri cu lumini pe ele, ceasuri stranii si tot ce va puteti imagina mai 'cyborg'. Scumpe (25£ tricou, 50£ pantalon). Mai erau o multime de restaurante indiene/chinezesti/thai care te imbiau sa gusti - macar - o monstra. Te saturai daca erai mai..tupeist

La intoarcere, o plimbare pe langa London Zoo si apoi prin Regent Park. Parcul e dragutz, are o zona mare cu aprox. 8 terenuri de fotbal (in centru e o cafenea ce are la descriere 'stunning view at 360 degree'. Ce o fi asa uluitor sa vezi iarba in toate partile ..numai ei stiu. Apoi am ajuns in Queen Mary's Gardens, gradini frumoase, unde am facut peste 100 de poze. Pline de flori variate (lalele pestrite, narcise albe, galbene, ghiocei, trandafiri si multe altele), pasari (inclusiv lebede negre) si pesti cam la 30 cm...Era o gradina botanica / zoologica gratuita. Merita vazuta si asta.
La intoarcere un drum mic pe Marylebone Street, pe langa Madame Tussauds si acasa...

No comments: