Wednesday 21 April 2010

nimic nou ...incompetenta veche

Ieri am aplicat la joburi si ne-am uitat la filme. am cumparat mincare de la paki, ne-am pacalit un pic, am luat niste coasta care s-au dovedit a fi de oaie, atoase rau. Aici coastele sunt apeciate ca fel de mincare, au un sos rosu f dulce , insa sunt interesante.
Bineinteles ca nu ne-a sunat nimeni, dar nu prea conteaza anyway.
Cei de alaltaieri m-au sunat seara, sa incerce sa ma convinga sa vin la interviu. Eu le-am zis ca vin dar ca nu am mai lucrat in dezvoltarea de 'automating testing tools'. Ei imi explicau ca nu e vorba de job de tester, ci de programare...ceea ce e evident, insa atat au priceput ei din propriul lor anunt. Sunt niste diferente in programare , una e sa scrii drivere de placa video, alta sa creezi software economic. Dar eram prea subtil pentru niste agenti specializati pe it, nu? Am vb cu primul agent la telefon, am trecut la al doilea agent care a zis ca sunt ok si caruia i-am confirmat adresa de mail pentru a-mi trimite el un mail si a ramas sa fiu sunat a doua zi pentru un interviu tehnic prin telefon( cam aiurea, nu). Au disparut in ceata, nu au mai sunat.
incerc sa-mi amintesc de unul care sa-si stie meseria prin zona- aia de la banci nu, agentii de imobiliare nici nu au chef macar, agentii de jobs m-au convins :). Momentan doar Cathy mi-a facut impresie buna, stia ce vinde, cum sa vanda si sa raspunda excelent la intrebarile 'capcana' (nu stiu daca am povestit cand am intreebat-o ce ar face un angajator britanic daca ar avea in alegerea finala doar 2 cv-uri -similare ca experienta - al meu si al unui britanic. A ezitat o secunda pina sa gaseasca raspunsul incurajator, apoi mi-a zis daca jobul ar cere multa comunicare ar alege britanicul, dar ca pe it m-ar lua pe mine ca britanii se stie ca sunt mai fluffy)

No comments: