Sunday 11 April 2010

mica venetie...

asa ii zic ei unui lac ce are un canal de aprox 1km langa el. cu asta am inceput vizita de azi...
cateva vaporase folosite pe post de restaurant si unul care facea curse pe canal...
am mers apoi spre centru, am ajuns in hyde park. am revazut speaker corner..o idee interesanta intr-un fel. era o discutie incinsa despre invadarea irak-ului...
londra are o strada principala, cam ca toate tirgurile de provincie...ea se cheama oxford street si eplina mereu de lume si magazine. am vizitat Selfridges un magazin de mari fitze si talente, cu haine frumoase ce-i drept. printre amanunte, ceasuri la 12 000 £ , o bluzitza cu gaurele la 200£, niste manusi de lana la 50£, o rochie 800£...ajunge nu?
am vazut apple store , dezamagirea era cu nu aveau tablet-uri, in rest impresionant. peste 200 de produse din toata gama apple la dispozitia clientilor pentru teste.
am facut pe jos cam 9 statii de metrou...devin sportiv :)
sa nu uitam, printre obiectivele ce le am sunt :
- no smoking - am fumat cam 8 tigari de cand am venit
- 5 kg (de preferat 10) - io zic ca am -2kg, dar ..mai vedem
- o engleza mai buna - un pic dificil, pt ca nu am cu cine sa vb suficient de mult in engleza...avansam usor usor, nu atat de repede cat as vrea
la intoarcere metroul ne-a lasat balta, asa ca am continuat drumul cu o plimbare + bus. si ieri s-a intimplat la fel, deci sa nu credeti ca astia stiu ce fac mai mult decit in ro.
pe drumul de intoarcere, i-am auzit cantind pe cei de pe wembley stadion, acesta fiind punctul turistic cel am apropiat de noi (3mile)



No comments: