Tuesday 30 March 2010

si afara ploua, ploua....

cum ploua in rafale pe aici, au anuntat si ninsoare (in scotia sper), temperaturi de max 8grade toata saptamana, nu prea am iesit ..
dupa ce am primit permis, am fost din nou pe la banci. am incercat luni mai spre dupa amiaza, era superaglomerat. dupa 1ora si jumatate de asteptare (macar pe scaun, nu la coada ca la rom) ne-a primit unul care ne-a zis sa facem pe site totul ca e ok.
am facut seara pe site, si am primit mesaj ca trebuie sa mergem la banca. damn again
marti dimineatza, tot la barclays (suntem ambitiosi, ne-a zis noua unu ca e banca serioasa), alta filiala. cand sa vb cu ala, aude ce vrem si isi aduce aminte ca are un apointment peste 15 minute si nu poate, da sa venim mai incolo....in aceeasi zi, la 4
spre ghinionul lui, nu ne dam batuti si pe ploaie si vant, la 3.55 suntem acolo. mai asteptam 15 minute si daca vede ca nu plecam ne cheama, unde incepe sa completeze..ce facusem cu o seara inainte pe net. la final, soc..mai trebuie sa ne verifice..deci..daca putem miine...
soc pt el, ii spunem ca putem :) vedem miine ce mai vrea
am aplicat la o gramada de joburi, unul m-a sunat pe ASP, cerea o gramada de chestii asa ca nu am ajuns la o intelegere.
printre distractii, vedem la joburi ca se cere experienta anterioara pt cei ce urmaresc camerele din magazine, pt cei ce se ocupa de parcari, si ca exista curs de femeie de servici ce costa 650£. aaa..si sa nu uitam, ca sa calci rufe trebuie bineinteles experienta si recomandari de la ultimele 2 joburi similare....
denisa a aplicat si pt o pozitie de voluntar intr-un birou (introducere date + telefon) mai mult sa vada, eu am un feeling ca si acolo ne refuza. :) asta ar fi culmea, sa nu fii acceptat ca voluntar:)
mincare: spaghete bologneze..cahhh, ficat de miel (scria bacon mare pe pachet) - cahhh, paella - ok, prajitura cu ciocolata - bun, piept pui cu ciuperci - ok

No comments: