Friday 16 April 2010

Din prea mult timp liber...

Vb cu o doamna / domnisoara romanca de pe un forum. Imi spune ca nu sunt 'politically corect'. Ma gindesc la ce zice Ema: 'Astia aici vor sa muncesti, nu sa gandesti'. Alta idee auzita de la niste barbati : 'Urate englezoaicele astea cu spume'. Toti facem diferente...oare chiar trebuie sa innebunim de tot si sa zimbim in rand?
6 persoane mi-au spus ca it-ul se cauta. Se cauta de purici, cred. Pentru ca nu inteleg unde se cauta.
Multe din frazele de mai sus nu sunt tocmai complete pentru ca nu am chef sa creez cine stie ce 'bataie' virtuala, ci doar sa imi amintesc asta... candva ..si voi completa eu spatiile goale.
Am observat si eu ca am venit in tara asta plin de ideea ca aici e paradis si ca joburile se gasesc si ca it-ul se cauta si ca oamenii te vor primi ingaduitori si te vor ajuta (ma refer la straini). Intre timp tonul a devenit critic si dispretuitor , vad lenesi si cocalari, grase si superficiali. Unul din putinele lucruri pozitive la care nu ma asteptam e ajutorul pe care incearca sa ti-l ofere ceilalti romani, fie ca te stiau sau nu. Aceste schimbari au aparut ca raspuns la felul cum am interactionat, si nu am de gand sa scriu ca tara asta e minunata doar ca sa fiu 'politically corect'

5 comments:

Anonymous said...

Pai, political correct nici nu poti fi. PoliticaLLY correct, da :)

bp said...

EHH..oameni rai...

bp said...

am corectat oricum,desi dupa cum ai vazut nu prea tin cont de forma, ci mai mult de fond...chiar nu am in plan o dezbatere, ci mai mult pareri / opinii despre viatza de emigrant..un fel de ghid al emigrantului ... poate va mai potoli din entuziasmul pe care si eu l-am avut

Anonymous said...

nu, nu, corectura n-am facut-o din rautate, ci din deformatie profesionala. si eu locuiesc in Belgia si te inteleg foarte bine. singura diferenta ar fi ca n-am fost niciodata entuziasmata de mirajul occidental. daca insa povestesti acasa, lumea nu prea te crede... pana vine si se convinge singura.

PS mai pune un r la correct si promit ca tac :)

bp said...

'daca insa povestesti acasa, lumea nu prea te crede... pana vine si se convinge singura.'

este greu sa povestesti la cineva din Romania de ce te lovesti aici, cum te refuza politicos, te amina, se eschiveaza, cum traiesti senzatiile pe viu...
mie imi place sa ma informez macar la lucrurile capitale, cum fac rost de cazare, chirie, cum se plateste, cum se face un card bancar, cit dureaza, cum evolueaza un interviu