Sunday 4 April 2010

unbelievable

Avem 2 commenturi pe un articol..deja ne gindim sa punem niste publicitate platita :)
Ieri am fost la Ema la o discutie despre Kant. A venit si Sovi, am lungit-o pana la pe 5 dimineatza... Am dormit claie peste gramada pina pe la 12. Simtindu-ma estenuat de argumentele filozofice de cu o seara inainte si nu prea incintat de vremea rece de afara, am renuntat la gratar si am venit acasa, lucru nu chiar usor tinind cont ca dureaza cam cat faceam eu bucuresti- valcea. Da asa e cu tehnologia... am plecat simultan cu mama de la Bucuresti, ea nu ajunsese inca la Tulcea cand noi eram deja in londra...
Am planificat pt ultima zi libera (bank holiday le zic englezii, un nume timpit fie vorba intre noi ca iti aduce aminte ca ai rate la banca si in ziua libera...) o vizita la un nou palat, kensington.
Daca ajungem acolo..va povestim in episodul viitor...

No comments: