Friday 23 April 2010

St George Day


De ziua Sf. George sau, mai laic, de ziua steagului am iesit la plimbare. Am vizitat targul din curtea bisericii Sf James. Destul de micut (15 tarabe) are lucruri frumoase (masti africane - un pic nepotrivite langa o biserica; fotografii; ceasuri) Scumpe dar interesante. Am vizitat si biserica, nu era deosebita. Aici bisericile nu sunt pictate in general, in afara unui vitraliu mare la altar sunt putine elemente decorative.
Am facut o plimbare prin Green Park , lumea era la soare in iarba sau pe sezlong. Am ajuns la Palatul Buckingam (poza 2) , nu se viziteaza ca e regina acolo si mi s-a parut clasic, plin de linii drepte. Am vazut si cei 2 soldati imbracati in uniforme de parada. In jurul lor erau politai imbracati in uniforme, oameni de la curatenie, pareau cam depasiti de vremurile noastre.
Am mers apoi pe bulevardul ce mi-a adus aminte de Champ Elysee(poza 1). Nu era f lat, in stanga erau intrarea la grajduri si un palat frumos, in dreapta un parc. Am vizitat in palat o galerie de arta moderna dar nu ne-a impresionat nici artistul nici interiorul cladirii.

3 comments:

Anonymous said...

:))) ha ha. merge si fara bomboane cu menta (apropo...de ce neaparat menta?). Am eu cateva comentarii(la alte comentarii) dar nu am prea mult timp acum sa le scriu...Dar tu scrie in continuare ca mie imi place sa citesc...si pozele sunt faine.
un weekend placut in continuare.

Georgiana

Anonymous said...

comentariul de mai sus apartine de fapt pt mesajul "Windsor Castel"
\geo

bp said...

Multumim de incurajare :)
Se pare ca am gasit un punct slab...bomboanele de menta :)