Monday 26 April 2010

Meniul anului...


In seara asta am mancat cel mai bun piept de pui de care imi amintesc. Am cumparat un fel de mancare la caserola de la supermarket (5£, 667grame, 4 portii) care era compus din urmatoarele: un ghemotoc de carne tocata (porc, ceapa, arome) invelit in piept de pui invelit la randul lui in Bacon. Mod de preparare: 70 minute la cuptor. Am mancat in 2 insi cele 4 portii recomandate :)
Garnitura a fost formata din 500g de cartofi noi, mici, intregi, in coaja (neformata), cu unt si salvie. Mod de preparare : 9 minute la microunde. I-am papat pe toti...
In Anglia imi place modul in care imi pot etala calitatile de bucatar. Te duci in magazin, alegi un fel complex , semipregatit, care iti vine inclusiv cu caserola pe care o bagi in cuptor, condimente si tot. Practic, dai la o parte ambalajul mare de carton, uneori dai citeva gauri intr-o folie de plastic si il pui in cuptor 40 minute (nu iti faci griji, scrie pe spate la ce temperatura se pune cuptorul si cate minute sa il lasi - aici cuptoarele sunt electrice si au o anumita temperatura, nu pe principii 'flacara medie' si fiecare cum crede...).

2 comments:

Unknown said...

semipreparate... normal.
la cat de urate sunt englezoaicele probabil ca sunt multi burlaci flamanzi :P

tutu.

bp said...

wrong..cu cat sunt mai urate cu atat 'le iubeste astia' mai mult...
probabil ca nu au curaj sa le trimita la bucatarie din motive de discriminare....