Thursday 15 April 2010

Dor de casa

Acest post e scris in lipsa Denisei, deci trebuie sa o sune bine, pentru a-i aminti..de casa...si a o convinge..sa ii dea dracu pe astia.
Intilnirea cu astia a fost cum nu se poate mai buna. Ei incercau de fapt sa ma faca sa particip la niste cursuri care costau 1500£. Aceasta idee nu era chiar pe gustul meu..deci pa
Ideea e ca am obosit, fizic si mai ales psihic. M-am saturat ca cei 22 de ani de scoala ai mei sa fie considerati 0 pt ca nu sunt facuti in anglia. M-am saturat ca cei 22 de ani de lucru cu computerul sa fie 0 pt ca nu 'English Experience'. Ma calca pe nervi toti cei care nu au nici un chef de munca si incearca orice ai cere sa te faca sa pleci. Mi-e dor de a sta la o tigara, la o bere, fara ideea ca miine trebuie sa platesc chiria, sa cumpar mincare... Nu prea am fost bataios de felul meu, fiind obisnuit sa fiu cuminte si sa primesc de-a gata ce am cerut (thx mama). Uneori determinarea mi se pare ca devine incrincenare, si imi aminteste imaginea unei colege de liceu ce incerca sa fie numarul 1 la baschet desi avea 1 metru 60. Sigur ca nu reusea, si alerga si se zbatea..ca pestele pe uscat..intr-un mod care o facea sa arate penibil. Cred ca trebuie sa incerci si sa iti urmezi visurile. Dar daca visurile nu te duc unde vrei, cred ca trebuie sa le schimbi...e visul tau pina la urma nu?
Ma seaca ca azi am pierdut 5 ore sa ma intilnesc cu niste tepari. Nici pipi nu ai unde sa faci. La cat pierzi pe drum inorasul asta, ar trebui sa doteze autobuzele si metroul cu toalete si tonomate de suc / sandwich. M-a speriat ideea de a munci intr-un birou depersonalizat, ca un sclav corporatist. Erau astia 5 intr-o camera cat a noastra de aici, separati de pereti de lemn, vinzand lucruri in care nici ei nu credeau...Dar cladirea era impunatoare, cu paza la poarta..pe afara e vopsit gardul, nu?
As vrea sa stau intr-un hamac , sa ma joc cu catelul si sa trag o tigara. La caldura. Aici e o vreme asa aiurea, si toate grasele merg in fusta mini... Cand am plecat linga mine in metrou erau 3 cocalari tigani - pardon indieni. Ochelari de soare in metrou, sticla de suc pe care o pasau de la unul la altul, si vorba lor mult placuta 'Halal,alala oala ...'. la mijlocul drumului s-au descaltat si si-au schimbat pantofii intre ei :).
Am nevoie de argumente pt a o aduce pe Denisa home...voi mai aveti?

No comments: