Monday 5 April 2010

teapa in stil britanic

azi am fost la palatul kensington
http://www.hrp.org.uk/KensingtonPalace/
Erau cam 10 camere, din care doar vreo 4 aveau tavan pictat. Ce m-a deranjat la culme era un program 'enchanted' , prin care au personalizat camerele palatului. spre disperarea mea, erau decorate cu hartie creponata, lumini de discoteca, glumitze englezesti, astfel incat nu puteai sa mai vezi nimic de copacii de hartie si alte chestii care iti luau ochii. Mi s-a parut de un kitch deosebit, fiind insotita bineinteles de o harta explicativa tip sotron: 'camera cu dispute' - o voce la radio , 'camera cu peste si bere' - 4 farfurii pe o masa, 'camera de razboi si joaca' - erau niste soldatei de plastic, 'sleeping princess' - era un pat cu 4 saltele pline de praf si tot asa...
Tablouri putine (cam 20) , facute de pictori italieni mai putin cunoscuti...
Si toate astea au costat 12.5£ de persoana...si mai cereau si 2£ donatie
imi place ca la finalul fiecarui muzeu / palat exista o camera de suveniruri potrivita cu ce ai vizitat. aici erau de vanzare coroane (inclusiv de ciocolata, brelocuri chiar erau frumoase , da si 5£), portelanuri, bijuterii... Bine, ca nu te poti atinge de ele la cat sunt de scumpe, da asta nu e vina lor...
Am vazut veverite in gradina palatului , inclusiv pe banci, si niste narcise, zambile, lalele.

No comments: