Wednesday 14 April 2010

Cat de imbecili pot fi englezii...

Ajung azi la intilnirea cu agentia aia de recrutare care imi scrie ca 'nu e agentie de recrutare' si bineinteles, soc. Nu se astepta nimeni ca eu sa vin. Asta desi stabilisem si confirmasem pe mail ora , ziua...asa ca madam Trish de ma astepta nu a putut cobora...a coborat madam Cathy. Care vrea sa ne vedem..tommorow. Am stabilit pina la urma pentru vineri o noua intilnire, sa vad acum ce se mai intimpla...
Primesc si scrisoare de la banca cu contul. Imi spune ca nu imi pot deschide cont pt ca cei de la banca - filiala locala au certificat gresit documentele, adica nu au pus o parafa. Si din aceasta cauza, eu sunt de vina si sa o iau de la capat...
Ehh..cam asa am pierdut ziua azi..miine din nou la banca, poimaine iar la imbecilii cu agentia ..dar am ocupatie :) si am ce scrie pe blog :)

1 comment:

Unknown said...

deci nu doar romanii sunt tampiti:))