Sunday 25 April 2010

Multumim de comentarii...


Multumim celor 2 comentatori (Geo + ???) pentru amabiliate. Mai avem si noi ocupatie, mai ales in zile ca azi, cand nu am facut nimic. Si asta datorita vremii, pe de o parte, care si-a revenit la normal, adica a plouat de la 8 la 12 si cu intermitente in rest. Pe de alta parte, linia de metrou era inchisa, ca de obicei duminca. Orasul asta, nu numai ca nu are un centru vechi, turistic, pietonal, dar este si a naibii de neprietenos cu turistii, inchizand tronsoane mari din metrou in weeekend. Sa nu faceti prostia vreunui 'city break' fara sa verificati metroul si locatia hotelului...
In plan avem si o plimbare la o statiune la mare (ma rog, la ocean) , ne recomandati vreo una? Eventual cum sa ajungem pina acolo, pentru ca preturile sunt destul de mari la transport. am gasit Brighton la 5£, ceea ce pare ok. Spre Southend-On-Sea, desi e mai aproape, pretul e dublu...
O ultima observatie, desi ar fi fost misto sa avem masina cu noi in excursii in afara Londrei, concluzia mea ca in tarile 'civilizate' exista 2 categorii de discriminati: fumatorii si automobilistii. Astia pot fi criticati, nu au nici un drept, li se ofera cele mai jalnice conditii si platesc accize nesimtite pentru 'viciul' lor... Asa ca daca vreti sa veniti pe aici, vedeti sa nu va incadrati in aceste categorii.

2 comments:

Unknown said...

vad ca numa' de plimbari va tineti...
cu job urile ce se mai aude? :)

Tutu.

bp said...

Cu jobul am pus Cv-uri seara / dimineatza pe diferite site-uri si cam asta a fost. Feedback f slab la maldarul de Cv-uri, asa ca ...ma pregatesc sa termin vizita culturala si sa ma intorc. O sa scriu mai pe larg depsre experienta mea cu joburile pe aici, dar in principiu din 150 cv / cam 120 pe sql sau c# am primit 2 telefoane doar. Unul vrea mult tehnologii web, celalalt cerea dezvoltare de 'automation testing tools'.