Saturday 24 April 2010

Windsor Castle


Azi am intentionat sa mergem la castelul Windsor. Din pacate, datorita unor aproximari ale noastre, ideilor englezesti (eram in autobuz si brusc ala anunta ca nu mai merge autobuzul pana la capat) si mai ales faptului ca Londra asta e chiar uriasa si castelul e un pic in afara ei, desi ne-am trezit la 8.30 am ajuns la castel la 1pm (13). Am renuntat sa il mai vizitam - nu vroiam sa dam banii si sa fugim prin el - si ne-am plimbat doar prin zona care e frumoasa. Pe acolo trece Tamisa, era plina de lebede, erau vaporase pentru mici croaziere. Era mai faina decat 'Mica Venetie'. Apoi oraselul din jurul castelului era in stilul medieval, plin de farmec. Era un colegiu imens, ce avea chiar si propriul magazin de suveniruri, un teatru si multe cladiri frumoase. Acest colegiu are chiar si un muzeu de istorie naturala care se viziteaza numai duminica pe perioada vacantei. De ce faimos? Deoarece continua sa implementeze viziunea lui Henric VI din 1440 prin educatie in special baietilor si bineinteles ca este unul dintre cele mai vechi cladiri din tara, un fel de mostenire nationala.
http://www.etoncollege.com/
http://www.windsor.gov.uk/


In alta ordine de idei, daca va dam bomboane cu menta si am pus si poze, nu meritam si noi un comentariu ceva?

2 comments:

Anonymous said...

Felicitari pentru acest blog. Il citesc cu foarte mult interes. Va doresc succes si sa reusiti tot ce va doriti.

bp said...

Multam. Tu de unde esti / ai de gand sa pleci din tara?