Friday 30 April 2010

Soane Museum


Aventurile cu banca au continuat si azi. Am reusit sa luam bilete la un autobuz online dar cand am incercat sa facem si un transfer s-a blocat la inceput apoi cu chiu cu vai a reusit sa faca operatia dar mi-a zis ca doar pe 4 mai. La astia banii se muta cu porumbelul calator si e in concediu...
Am fost la agentia Tarom din centru sa luam bilete. Nu vorbeste romana nici 'doamna baba' care era acolo, probabil o stuardeza din primul razboi mondial.... Am asteptat ceva, caci intre 12.30 si 13.30 e inchis, pe motiv de pauza de masa. Am admirat ofertele promotionale din agentie valabile pentru vara lui 2009. Apoi am reusit sa luam biletele pentru 7 Mai cu 313£. Un pic mai scump decat ne asteptam - comisionul agentei e de 15£ de persoana dar dupa aventurile cu cardul nu am riscat sa platesc cu el si nici la prieteni nu am vrut sa apelez , dar amandoi deciseseram ca TAROM va fi compania cu care ne intoarcem.
Am vizitat Soane Museum, o casa precum a lui Nastase, nu mare dar plina de carti, tablouri si mai ales parti din cladiri frumoase (coloane, mici statuete, sarcofag).
Am mai vizitat o biserica spaniola 'de cartier', foarte frumoasa ca arhitectura fara picturi sau alte obiecte in interior.
In poza aveti 2 torturi traditional chinezesti.

No comments: