Saturday 10 April 2010

zile insorite...

joi si vineri au fost zile frumoase, dar am stat in casa si am aplicat la joburi. nu ne-a sunat nici dracu...
azi am iesit la plimbare
prima data in china town, care e destul de mic pentru ce ma asteptam - cam o strada si un pic in jur, dar are restaurante destule, 2 supermarketuri cu produse chinezesti si bank of china. Am mancat la 'all you can eat' , 7£ de persoana, dar am fost multumiti. Iti alegeai singur din cele aprox. 12 feluri puse ca un bufet suedez, de la taitei, orez, mincare cu legume, frigarui, chipsuri de pui si altele. Cand se golea,. te ridicai si iti mai puneai. Eu am fost multumit, chiar daca nu ne-am umflat - pentru ca nu am vrut - era cam dimineatza, am gustat din destule feluri chinezesti autentice si variate. erau 3 asemenea locuri, unul 5,asta 7 si al 3-lea 9£. totusi, si gama de mincaruri varia, la cel de 9£ am vazut niste clesti de crab ce aratau deliciosi.
Apoi am fost in parcul St. James, ultracentral, f frumos. O gramada de lume era pe iarba, erau variate specii de pasari frumos colorate ( rate mandarin, lebede, pelican). F relaxati toti, o plimbare frumoasa si pentru noi pe o vreme de cam 16 grade. Bineinteles ca ei erau la tricou si slapi, noi cu geci :)
Am facut o plimbare in continuare de-a lungul Tamisei - o multime de cladiri frumoase cu arhitectura deosebita - si am ajuns intimplator la Imperial War Museum. E compus practic dintr-o sala in care se afla aproximativ 6 tancuri, 10 tunuri, 2 minisubmarine, 3 avioane, o racheta V2, toate din primul si al doilea razboi mondial. Mai erau cateva sali despre spioni, una cu holocaustul, cateva picturi dedicate razboaielor. Fiind gratuit, era placut sa pierzi in el jumatate de ora, dar cam asta a fost.
Am terminat calatoria la Elephant & Castle, unde nu sunt nici elefanti nici castele, ci un mall cam in paragina...
www.iwm.org.uk

No comments: