Monday 19 April 2010

Cum am avut 2 job-uri :)

Azi dimineatza bantuiam pe site-ul itm tulcea. nu ma intrebati ce cautam acolo, ca nu imi dau seama...si vad job de it-ist la ei. Cum site-ul e facut tot de mine acum 7 ani, sunt sigur ca si cerintele erau identice cu ce faceam acum 7 ani pentru ei...so..parea simplu
Azi pe la 4 ma suna unul ca are un job de programator in londra..la 24000£ pe an (asta e groaznic, in principiu un programator mediu ia de la 40000£ pe an - da io sunt roman...) ii zic ca vreau si ramine sa vedem pe mail...
Asa am avut 2 joburi...
ajung acasa la 7, ma uit pe cerintele lui asta din anglia..erau cam naspa...nu se lipeau de loc cu ce facusem eu in romania si decat sa ma duc degeaba la interviu, ii scriu ca renunt. ma uit pe site-ul itm, vad ca joburile sunt valabile..dar numai prin transfer, ca boc a interzis angajarile...
Asa am 0 joburi :)
Agentul m-a sunat ca poate totusi sa merg la interviu, etc..I-am zis ca merg, ramine de vazut ce fac acolo ...daca nu se razgandeste el...

In alta ordine de idei, azi am fost la muzeul de stiinta. interesant. Mai ales magazinul, aveau tot felul de dracovenii faine rau... Muzeul era frumos, avea avioane, o istorie a medicinii, un soi de miniaturi de moschei,temple in care din niste monitoare lcd ca niste ferestre te chemau tot felul de ghizi virtuali... Mai era o colectie de ceasuri, de masini si motoare...
Si am vizitat Harrods, cel mai celebru magazin (mall) din londra, celebru pentru ca exista nume de rezonanta Versace, Vuiton, D&G, Pronovias (brand din Spania pt rochii de nunta)...si pentru ca Lady Di venea des, unde imi permiteam sa imi iau o sticla de cola, era doar 1.70£. Era decorat destul de bogat pe tavan in special si am apreciat colectiile de portelanuri / seturile pentru masa - ma rog , la noi masa din aia nici la nunti nu vezi...
ma innebuneste la propriu mersul cu trenul/metroul, merg cam 3 ore pe zi ...

2 comments:

Anonymous said...

40000 pe an??!!!...hmmm.....poate dupa vreo cativa ani buni de experienta cred... in anglia (sau alta tara din vest-ul "salbatic").
brut sau net? ;\0

eu numai din curiozitate m-as duce la interviu...sa vad cum este.sunt convinsa ca e altfel decat acasa la tulcea...sau valcea.
poate ai invata ceva folositor si atunci cand o sa gasesti job-ul pe care il vrei, experienta de la interviurile anterioare o sa iti fie de folos.

Orice experienta cred ca e binevenita. Trebuie sa incepi de undeva.

Dar cum zici tu...tu tot roman. ;)

Muzeul de stiinta e deosebit...chair l-ati vizitat pe tot? dupa estimarile noaste, noua ne-ar trebui cam o saptamana.

Succes si zile insorite va doresc.
Georgiana

bp said...

40000 - poti verifica pe site-urile de job-uri din uk. Eu am 10 ani de experienta, ma gandeam ca ar conta..
De altfel, in ro aveam salariul cam de 3 ori mai mare decat media, si aici cred ca e la fel, iar media e pe la 1500...
vream sa ma duc la interviu, dar am vrut sa nu stric imaginea romanilor - a venit si asta da nu stie ce ii cerem.
Muzeul l-am vizitat tot - 5 etaje - nu prea vad de ce ai pierde asa mult timp daca nu esti f pasionata de cum arata un motor pt mine cam seamana intre ele...Luvrul sau British museum erau mult mai interesante pentru mine datorita tipului de exponate...
exista oameni care merg la picturi si se uita 2 ore la fiecare tablou...