Thursday 29 April 2010

Cum sa nu faci nimic ...o zi intreaga


Ca tot am fost ieri la ora de geografie, azi continuam cu mici informatii: Bucurestiul are 20km in diametru, Londra 60km. Din pacate la suprafata (PI r patrat) inseamna 314 km2 Bucuresti versus 2820 km2 Londra. Londra e de 10 ori mai mare in suprafata, cu o populatie de 12 milioane versus 2 milioane. Eu o resimt ca si cum toata Dobrogea ar fi un oras si te-ai duce in fiecare sat ca intr-un cartier. Asta ca sa intelegeti cum poti pierde timpul aici.
Daca nu ati inteles, noi am cam decis ca e cazul sa ne schimbam statutul din emigranti in turisti, din cetateni de mana a 2-a in cetateni normali intr-o tara - asa cum o fi ea . Asa ca pe la 11 am plecat din casa si am fost sa luam bilete la Tarom, la Heathrow (aeroportul central). Bineinteles ca nu mai au birou acolo de o luna, dar nu s-au deranjat sa actualizeze pe site. Am revenit in centru (pe la 2) unde am revizitat magazinul National Geografic (minunat, dar nu pot sa ii sustin asa cum ar fi vrut ei la 35£ un tricou...). Oricum, mi s-ar parea mult mai misto un tricou National Geografic decat Puma, Adidas sau altele. Am uitat sa zic ca dimineatza primisem 2 scrisori de la banca - una cu data de 20 in care ne zicea 'bine ati venit in sistem' si una din 27 cu numarul de telefon la care sa sunam sa deblocheze contul. Cum se poate ca 2 scrisori trimise la interval de o saptamina sa ajunga in aceeasi zi face parte din misterele postei britanice.... Asa ca am oprit in parc, pentru a putea vorbi in liniste. Eu am sunat la Tarom ( pe un numar scris de mina de catre reprezentantul AlItalia din aeroport) sa intreb unde e agentia si era departe, vom merge miine. Bineinteles ca mi-a raspuns o englezoaica, Tarom nu isi permite sa angajeze / ajute cetateni romani...Denisa a vorbit la banca si a ramas ca sunt multumiti acum ca i-au auzit vocea si ca ii dau drumul la cont miine (daca a-ti uitat totul aici se intimpla 'de miine'). Am fost sa luam bilete la autobuz sa vizitam oceanul, dar erau mult mai scumpe. Cand i-am zis la ce pret le-am gasit pe internet, pe site-ul lor, mi-a rapsuns pe un ton ca si cum nu are nici o legatura site-ul cu ei : 'Da, asa e, dar aia e pe internet, la ghiseu costa 15£'. Asa ca ramine sa le luam de pe internet...cand vom avea card.
Apoi am luat-o spre casa, am cumparat cate ceva din Tesco si am ajuns..la 8. Asa arata o zi .. in care nu am facut nimic.
Si povestea pentru poza zilei: Am luat o sticla de vin, v-am oferi si voua, dar nu avem pahare, deoarece costa 22£ bucata...

10 comments:

Unknown said...

pentru cititorul de rand e distractiv ce se intampla acolo. insa dupa un scurt moment de meditatie... ajungi sa crezi ca nu mai e fun.
sunt curios care va fi next step. ;)

tutu

Ioana said...

Fara prea mare legatura cu postul: cred ca ai schimbat culoarea fontului, nu? sau chiar aveam eu probleme oculare? :) Oricum, vad mult mai bine acum :))

In rest hang in there...

bp said...

@Cata - eu mi-as fi dorit sa nu se mai intimple nimic, sa mearga doar...
din pacate, am cumparat niste bilete sa vad oceanul si cand am incercat apoi sa fac celebra plata catre sormea a crapat iar, cu mesaje:

Please wait...
... your details will be displayed shortly. If this doesn't happen, click here to view your next page.

Am mai incercat, urmand:
You have selected today's date. On this occasion we're unable to send this as an Immediate Faster Payment.

Am dat asa si vom mai vedea...

@Ioana - clientul nostru stapinul nostru nu? :P Mai adaptam...

Ioana said...

Merci merci :) foarte citibil acu, ni' nu se compara

bp said...

Ce nu face omul pentur un comentariu magulitor mai ales cand se apropie finalul carierei de scriitor...

Ioana said...

A, pai nu-i bine chestia asta...de ce final? Pleci din Anglia? Hai in Franta, ca ai toate sensele sa iti gasesti inspiratia, iti vine apa la moara in 2 timpi 3 miscari :) desi cu bancile nu am avut probleme de loc, dar aici exista functionarii care exaspereaza o mare parte a populatiei...

bp said...

Pai dupa 2 luni de experienta englezeasca ar fi cazul sa mai si muncesc un pic pina mai imi vine o idee... Am devenit un patriot acum si voi mai merge in afara doar ca turist (o perioada). Nu vorbesc franceza , sotia iubeste Italia, deci America sau Italia va fi urmatoarea aventura ... daca nu ma potolesc :) Oricum, am in plan sa revad Parisul in viatza asta...

Ioana said...

Ei, da, daca nu se cunoaste limba asta minunata, nu se prea are ce face in Franta...is foarte patrioti despre limba lor, as zice chiar nationalisti, desi inca nu am vazut francez care sa scrie fara vreo greseala de ortografie, dar tin cu tot dinadinsul sa o pastreze pura si neatinsa de anglicisme: de exemplu email se zice 'courriel', sau, mai funny, 'mél'...(in cercurile finute si super educate, bien sûr).

A propos: nu schimbi si culoarea la comentarii te rog, ca tot negru pe gri inchis e, si cand vii la Paris te prezint cu un plan pentru turisti avansati :) par avance, merci

bp said...

Din pacate nu am vazut in optiuni unde e culoarea la comentarii si in cod mi-e lene sa umblu (pardon, nu am timp :P ).Merci de oferta, o sa tin cont de ea :)

bp said...

@Ioana. am rezolvat si culoarea la comentarii :)