Wednesday 17 March 2010

Luni 15 martie

Vizita la banci pt deschiderea unui cont bancar, si daca se poate pe ambele nume. am incercat la vreo citeva: Hbsc, Lloyd, Barclay, Natwest, Royal Bank of Scotland. Toti ne-au cerut cel putin un bill, contractu nu a fost suficient si recunoscut ca adresa. la unele a fost mai usor de informat, la altele vreo 2 banci am stat cam o juma de ora ca sa ne bage in seama - NatWest, la Lloyd ne-a pus siteul pentru romani si bulgari cu drept de munca parca. Apoi am cautat sediul British Telecom, dar la turnu mare al lor nu aveau nici un oficiu pt public. am platit si o lira\juma de ora dar nu am gasit nici o informatie. apoi am vizitat centru londrei cu Downing Street, Big Ben, Knightbridge, London Eye (roata mare) si Palatul Parlamentului. Nu ne-am intilnit cu Simona pentru modem, am amanat pentru a doua zi.

No comments: