Wednesday 17 March 2010

vineri 12 martie

am fost la o agentie care avea oferte interesante..nu aveau chef de noi. la 3 filiale ale agentiei, doar unul ne-a raspuns ok, dar nu avea ce vream . am gasit la niste indieni jegosi ceva, dar pina sa imi arate mi-au cerut pe mama si pe tata...scrisoare de la contabil, etc.
obositi si dezamagiti ne-am asezat la masa si citeam un ziar cu oferte, am sunat la una care parea ok. ala a zis ca ne asteapta sa ne=o arate, in 2 ore eram acolo. vazut, placut, totul a fost ok. am dat avans si a doua zi a ramas sa ne vedem cu landlordul si sa ne mutam. concluzia: cand cauti sa te muti, uita-te pe net, apoi suna la agentie pt aranjat view ..altfel e greu. multi sunt degeaba si fara chef. nu prea raspund la mailuri, asa ca trebuie sa suni.
dupa amiaza ne-am plimbat prin centru de bucurie...
am vizitat magazinu Ferrari, National Geografic si Trafalgar Square. Ne-au placut foarte mult.

No comments: