Friday 26 March 2010

multam de comment

2 zile nu am mai iesit din cartier. am vazut ceva filme, am instalat niste dracovenii pe comp.
am fost la 2 agentii de joburi. prima era de stat, la fel de comunista ca la noi. a doua nici nu m-a invitat sa stau jos, ca nu au joburi. dupa mine au si incuiat usa, sa nu ii mai deranjeze cineva. cat am fost plecat a venit si scrisoarea de la posta cu noul meu permis (cred). misto ca am putut intra pe site si sa cer sa o aduca in alta zi.
astia la stat de pasti au liber de vineri pina luni inclusiv, se respecta
am inceput sa aplic pt joburi, de toate natiile, de la developer la ajutor de bucatar. sa vb cu amicii mei sa vedem ce mai zic si ei in weekend.

1 comment:

Anonymous said...

aici un al 3-lea cititor...

ma bucur sa citesc despre vizitele voastre prin muzeele londoneze.

succes mult cu job-ul. este mai greu la inceput dar trebuie insistat..deci.. nu va dati batuti!!!
ai incercat pe monsterboard.co.uk?

va urez un weekend placut!

Georgiana