Thursday 18 March 2010

another english day

andra mi-a zis ca nu poate muta bill..asa e cu englezii aia..auzi tu ..avocati care sa nu aprecieze ocolirea legii. la ema s-a rezolvat fara porbleme, desi aveau un mortage sau asa ceva. m-a sunat si mi-a zis ca a trecut electricul pe numele meu + denis, bill mai dureaza, da le-a cerut o scrisoare...
sa vedem daca ma rezolva andra cu ceva asemanator pe adresa mea cu british gas... ca la telefon nu ma pot intelege cu ei.
eu am apelat la metoda cu permisul, imi schimb permisul ca sa am noua adresa. am fost de 3 ori la banca, prima data sa iau plicul gratuit, am completat acasa in liniste, am fost la banca am uitat sa pun adresa pe plic, m-am intors sa o caut pe net, a 3-a oara a fost cu succes, le-am trimis, si cu ajutorul tipei de acolo. a cam costat - 70£ , dar macar daca ma intorc in romania o sa am permis englezesc si nu mai imi dau puncte politaii romani. a trebuit sa fac poze de pasaport, aici si pozele sunt f clar delimitate , cat sa fie capul de mare, culoarea de fundal, etc. tipa de acolo, o indianca, vb perfect engleza, ca la bbc. mi-a zis ca daca vb lent te intelg toti, e o idee buna.
denisa a tot scris la diverse companii sa vada daca ii dau bill, mai vedem. aia de la virgin media au sunat-o azi sa puna telefon doar pt ca noi facusem o simulare pe site...
a gasit o idee interesanta cu hsbc pasaport, un fel de cont de welcome, costa 8£ pe luna dar suna bine. le-am scris si lor :)
am luat de la tesco niste porc de friptura - 4 felii, 3.5£ si ulei - aveau ulei de nuca si multe alte plante ce fac ulei...

No comments: