Wednesday 10 March 2010

day 1

7 romanian hour, go cu wizz..oamenii erau ok. da avionu mi-a dat emotii..prea batrin pt rau de inaltime. pro: peisaj de casute si nori. contra: gol in stomac, stomac strins, panica, frica de inaltme, miscari sinistre ale jucariei

am ajuns bine la londra, 8.30 am
vreme rece, intunecat, urat.... nu ne zambea...


incercat cu bus sa ajungem la gabriele, brenton cross
schimbam directia sa ne intilnim la timp cu lee pt un apartament. pierdem insa timp sa luam cartele de telefon / oyster card pt metrou si lee ajunge inainte, se plicitiseste si pleaca.

sunam ema, ne ia de la heatrow cu o masina. ne lasa la el acasa ca niste bebelusi, hraniti si cuminti.


rezumat prima zi:
- o intilnire ratata cu un agent imobiliar pt ca nu am reusit sa ajungem in 2h30 de la aeroport la locul de intilnire, londra e cam mare
+ avem telefoane cu nr locale
+ avem acces metrou +bus pe o satamina - 100 lire 2 insi
- carat bagaje dupa noi juma de zi
- pierdut juma de zi, pt ca nu mai aveam chef sa caram bagaje
- denisa f obosita dupa o noapte nedormita. eu rezist, e bine a fii lenes 2 months.

target pt miine: vazut un flat, daca nu e ok,vizitat 2 agentii imobiliare

No comments: