Monday 3 May 2010

Templul Mandir


Intotdeauna mi-am dorit sa vizitez India. Mai mult chiar decat Egiptul sau alte destinatii mai cunoscute. Dupa ce am ajuns in Londra, nu ma mai grabesc asa. Simt ca am gasit destui indieni aici. Azi am fost sa vizitam un templu indian. Pe exterior arata frumos poze din interior nu avem pentru ca nu poti face. In interior este o camera plina de coloane frumos sculptate si statui ale zeitetilor hindu. Merita vizitat, mai ales ca e gratuit. Bineinteles, are magazin de suveniruri si supermarket / resturant indian. La intoarcere am mai trecut prin centrul Harrow, unde nu am gasit nimic sa ne placa. Magazinul de Umbro, Puma, Fila era asaltat de emigranti flamanzi, fiind cel mai ieftin. Mark and Spencer este un fel de carrefour de al nostru si , desi nu mi-au placut hainele, am luat o cutie de pulpe si o caserola de mancare chinezeasca. Asa ca seara am mancat pulpe 'Mark and Spencer'. 'Sic transit gloria mundi' nu? Marele magazin de fitze din Afi Cotroceni...

No comments: