Wednesday 5 May 2010

Mall, bani, paranoia


Azi am fost prin mall-uri, la o cumparatura. Prima data in Hammersmith, unde citisem ca e unul din pacate, e mic si naspa, nu il recomand. E un fel de Cora, nu mall. Din greseala pe drum vazusem altul, la Wood Lane (metrou): Westfield Shopping Centre. Asta e chiar fain, mai mare decat cele din Romania si plin de magazine 'de firma'. Am avut la ce ne uita cateva ore.
Joia trecuta am pus anunt ca inchiriem studio pe un site de romani, pentru a ne lua depozitul inapoi. Sambata a sunat un baiat, duminica a venit sa il vada si i-a placut f mult. Am vorbit cu proprietarul care a zis ca e ok sa preia altcineva contractul. A ramas sa ne intilnim toti 3 miine pentru semnaturi. Daca iese bine, recuperez nistre bani pe care ii consideram pierduti, si nu putini.
O incredibila problema pe care am avut-o aici a fost comanda la mancare. Indienii astia sunt batuti in cap (da, stiu, sunt rasist). Cam o data din 3 tentativa mi se greseste comanda. O data i-am zis ca vreau cola si cafea, am primit cola si orange. Alta data, aripioare picante desi cerusem pulpe. Cel mai adesea, pentru ca portiile de cartofi sunt imense aici, cer un meniu (burger,cartofi,suc) si alt burger separat. Mai mereu primesc meniu la ambele...Astia nu fac ca in Romania, sa repete comanda - nici macar la Mc. Pe la jumatatea comenzii pleaca si incepe sa puna, ca sa nu uite. Mai vede el pe parcurs ce considera ca vrei sa maninci. Si imi e rusine sa ii refuz la sfarsit. Ar trebui sa fac ca in povestirea cu Nastratin Hogea, sa ii dau una preventiv, sa fie atent la ce ii spun.
Citesc ziarele din ambele tari. Vreau sa stiti ca nu e nici o diferenta intre ele. Ziaristii sunt nebuni si voi, cei care ii cititi, capatati o stare de spaima. Doar cateva lucruri spicuite din presa din anglia:
- guvernul duce tara la faliment, pe urmele Greciei
- cablul electric in valoare de 20£ furat, zeci de case fara curent / cu televizoarele arse
- 2 submarine nucleare au mers 2 ani cu sistemele de siguranta nefunctionale din cauza unei erori umane.
- guvernul a vandut flota (inclusiv catre Romania :)
- basescu o face pe aia tiganca, prim ministrul de aici pe alta 'bigot'.
- Afisaje vulgare la adresa contracandidatilor
- imigranti rai / tigani cu prea multe drepturi / asistati sociali ce au computere in casa
- vremea o gresesc si astia ca busu la protv
- primarul londrei repara drumurile prea mult, prea des, prea peste tot (remeber Videanu?)
Va provoc sa imi gasiti un titlu de ziar de la noi si va garantez ca si in Anglia veti gasi aceeasi problema.

5 comments:

Tudor said...

Faine pozele, v-a mai zis careva?

denise said...

mostenire de familie

Unknown said...

ati mostenit pozele sau aparatul? :P

Anonymous said...

Deci asa, v-ati hotarat. Hmmm... Stiu eu daca e momentul cel mai potrivit? Imi marturisesc curiozitatea despre cum si ce veti face inapoi in Romania. Sa va mearga bine! De ce nu incercati un job la institutiile UE? Cautati situl epso (european personnel selection office). Procesul de selectie dureaza mult, vreo 2 ani de la publicarea anuntului pe site, dar nu strica sa incercati. Secretul e sa urmaresti site-ul epso cel putin saptamanal, daca ai vreo intentie, altfel risti sa nu fii pe faza, iar deadline-ul pentru applications sa fi fost... ieri. Toate cele bune!

bp said...

Ne-am hotarat :) Aventurile in Romania ar merita blogul lor propriu, insa acesta nu va fi scris de mine. Institutiile UE nu le am in plan pentru ca eu am fost inspirat de aventurile lui Jules Verne, nu de birocratia din Kafka :) Nu stiu cati ani ai, dar pentru mine 2 ani inseamna muuuult. Vom scrie si postul de final..zilele astea