Tuesday 4 May 2010

Brighton


O zi minunata... Ca orice roman ce merge la mare de 1 mai, noi pe 4 am plecat la ocean. 12£ dus intors pentru amindoi pentru o plimbare faina. Desi nu e chiar sezon, Brighton e o statiune minunata - ce e drept cu pietris in loc de nisip, cu suveniruri frumoase, un palat regal in stil indian, un muzeu gratuit (cam mic), un pier (nu stiu termenul in romana, un fel de pod ce nu duce nicaieri ci doar patrunde in mare) vechi de 100 de ani pe care se afla chioscuri, sali cu jocuri mecanice si un miniparc de vacanta. Am petrecut 5 ore frumoase uitandu-ne la ocean, gustandu-l :P, cumparand amintiri.
Seara la 7.30 ne-am intors la Londra, asa ca am fost la chinezi sa mancam cat putem la 7£. Eu am reusit sa golesc 3 farfurii.. mai mici :) Apoi, am fost sa pozam Londra noaptea. Nu e chiar 'orasul luminilor' dar am gasit cateva obiective frumoase pana sa ajungem acasa si astfel am terminat o plimbare de 16 ore (7am-11pm).
Pentru amatorii de senzatii, la coborarea din autobuzul de Brighton era un caine politist ce ne mirosea de droguri si cativa deja dadeau cu subsemnatul, asa ca aveti grija cu lucrurile ilegale pe aici, nu stii de unde sare ...ciinele
Si cum la intoarcere am trecut prin parcul St James, vreau sa spun ca unul din lucrurile cu adevarat frumoase aici e felul in care convietuiesc veveritele, ratele si alte zburatoare cu oamenii. Era o mini gradina zoologica la picioarele noastre...

6 comments:

Unknown said...

Pier = doc. adica un soi de loc unde vin diversele mici ambarcatiuni. ;)

tutu

bp said...

in dictionar am gasit chei/ contrafort / dana. Cum nu stiu f bine diferenta intre astea... Nu veneau ambarcatiuni acolo, prin constructie e imposibil, e f inalt fata de apa. In poza e cel din fundal.

Unknown said...

o fi fost nivelul apei mai ridicat la momentul constructiei.
nu e zona cu flux/reflux? :)

bp said...

Bine ca esti tu inginer :)

Unknown said...

:))

Anonymous said...

Brighton Rock :) stiu locul ala dintr-o carte faina